Pages

21 July 2009

Majlis Perasmian Pej.MKM dan SKM diLaman Kerayong

Dan pada haritu juga sempat lah Dato' Sri merasa "pengat" yg dapat tempat pertama dalam acara pertandingan kreativiti masakan kategori pengatMelawat gerai pertandingan kreativiti masakan


___________________________________________________________________



Sempena perasmian Pej. Perdagangan Dalam Negeri Koperasi dan Kepenggunaan daerah Bera pada 12hb July 2009 oleh YB Dato Sri Ismail Sabri Bin Yaakob maka bertambahlah satu lagi kemudahan dan pejabat bagi warga Bera untuk memudahkan urusan yang berkaitan dgn urusan kehidupan seharian, tambahan pula bila disebut pengguna ia melibatkan semua . Dari bayi yang baru lahir hingga ke warga tua namanya adalah pengguna. koi tak nak mengulas lebih lanjut hal pengguna ni sbb kita sedia maklum kita pun sebagai pengguna juga , kita samasama reti. Walaupun berita ni agak lewat tapi bagi koi tidaklah begitu terlambat untuk dikonngsi bersama. Bukan surat kabor ye dak.
oh ye (MKM) Maktab Kerjasama Malaysia Wilayah Timur ada di Simpang Kerayong.
Satu lagi Pej. Suruhanjaya Koperasi Malaysia Wilayah Bera ada di Simpang Kerayong tu . Bertuah nya orang didaerah Bera , semua kemudahan ada disitu.
Teringat cakap arwah aki koi dulu, "Kerayong ni esok jadi bandor, zaman aokme lah, aki tak dan dah" betul kata aki , ni lah kenyataan nya. Satu lagi arwah kata "Kerayong ngan Triang ni esok akan bercantum" ye lah sekarang dah jadi kenyataan.

3 comments:

hai said...

salam ziarah,
saya memang tak malu,ni nak tanya..apa maksud 9W2RBY gitu,dok tgk gak ada beberapa orang yang guna kod gitu...hehehe...
kerayong skrg memang dah nampak lain beno...lama dah tak balik hala ke sana!!

mazru said...

koi xde masa program tu berjalan..sekurang2 nye ade gek berita kat cni..alhamdulillah

Fadh Rahman said...

wah berselera dato kita nie makan pengat...sampai tak ingat sekeliling he he he