Pages

27 June 2009

Selamat Datang ke Blog Saya 9w2rby


Asalamualaikum..

Sudah empat tahun saya bergelar radio ham di Malaysia,dan ini adalah kali pertamanya saya mendirikan sebuah blog di atas nama saya sendiri,Alhamdulillah dengan bantuan anak sulong iaitu 9m2mzr(mazru) saya akhirnya berjaya melakukannya.


Saya dilahirkan dan dibesarkan di Kampung Kerayong.Seperti yg anda lihat di gambar itu sy berada di sebelah kiri gambar tersebut(yg paling comel) dan disebelh kanan pula ialah 9w2hta(hanita)iaitu adik kandung saya sendiri.Manakala lelaki hensem yg berdiri di belakang saya itu adalah ayah saya iaitu Hj Jemain bin Denan dan di sebelah nye pula adalah Arwah aki saya iaitu Hj Denan bin Mamat,dan yg sedang duduk memeluk saya ialah arwah nenek saya iaitu Hajah Timah Bt Ali manakala di sebelahnyye pula dan yg paling jelita sekali disitu adalah ibu saya Hajah Kamariah.


Mungkin ini adalah permulaan utk blog saya,saya ucapkan terima kasih kerana sudi singgah disini dan selalu selalulah menjenguk blog saya ini.
Buat semua rakan ham...jumpe dan jumpa lagi dari saya dan 73.

3 comments:

Fadh Rahman said...

salam,

moyang saya, moyang minah binti ismail dan moyang denan bin simpul(ayah belah aki tan jemain) dulu suami isteri selepas moyang tahar saya meninggal. aki tan jemain dan tok sulong saya adik beradik se emak. emak saya, jawiah dengan embong b, sepupu. jadi saya dengan ,mazru, maza dan firdaus dua pupu. itu belah embong b, belum belah abang manan. kesimpulannya, kita nie ikut mana pun kena mengena dan berkait.

selamat berblog.

hamOPS said...

betooi betoi.. kita semua ada kaitan itulah dia.. apaaaa yang pentinggg?? KERJAAAA SAMA!!!

mazru said...

ye betul..bapok sedara mara nye yek